Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Κατάθεση Ψυχής

Το παρόν βιβλίο είναι η πρώτη μου ποιητική ανθολογία στην ελληνική γλώσσα η οποία αποτελείται από 53 ποιήματα.(ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟ ΑΝΕΛΑΒΕ Η ΔΥΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ/.ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ISBN:978-618-80058-0-8). Το βιβλίο τυπώθηκε σε λίγα αντίγραφα για φίλους και Δημοτικές Βιβλιοθήκες και προσφέρεται για δωρεάν αναγνώσεις στο μπλόγκ μου www.sophielyssari.blogspot.com Κάποια από αυτά θα μπορούσαν να μελοποιηθούν και να τραγουδηθούν.
Αναδημοσιεύσεις ποιημάτων αυτού του βιβλίου έχουν γίνει από πολλές ιστοσελίδες, διαδικτυακές εφημερίδες και μπλογκς. Επίσης ο τραγουδιστής και συνθέτης Δόξας Κώστας Γ. το καλοκαίρι του 2012 έγραψε μουσική για το ποίημα του βιβλίου 'Γράμμα' και το όμορφο βίντεό του το παρουσίασε στο you tube. Στις 20 Σεπτέμβρη του 2012 ο συνθέτης Νίκος Φυλακτός σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Ν.Ηρακλείου στο Κτήμα Φιξ μου έκανε μία έκπληξη μέσα από τη διοργάνωση απαγγελίας τεσσάρων ποιημάτων της συλλογής 'Κατάθεση Ψυχής' -  'Ελλάδα', Έρωτας',  'Ξενιτιά',  'Δημοκρατία της ντροπής'. Στις  30 Οκτωβρίου 2012 έδωσα την πρώτη μου συνέντευξη στο Vres-Agrinio.gr ενώ στις 3 Νοεμβρίου 2012 ακολούθησε άλλη συνέντευξη στο μουσικό διαδικτυακό σταθμό Μusic Creations με αφορμή την ποιητική αυτή ανθολογία. 

Εύχομαι η κατάθεση ψυχής μου να σας ταξιδέψει ...


1 σχόλιο: