Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Η μηχανή του χρόνου


Ένα βράδυ σκεφτόμουνα πώς θα ‘τανε αλήθεια
στη μηχανή του χρόνου να ‘μπαινα κρυφά
πίσω να ταξίδευα να γύριζα το χρόνο
και να ‘βλεπα εμένα στο παρελθόν σιωπηλά.
Να μ’ έβλεπα στις λύπες
στα δάκρυα και στις χαρές
στο τρέξιμο τις μέρες
στις νύχτες μοναξιάς
στο γάμο και στη γέννα
στις αρρώστιες και στα δεινά
σε ερωτικές διαθέσεις
και σε ταξίδια μαγικά.
Μα άσκοπες οι σκέψεις φίλοι μου καλοί
γιατί πίσω κι αν γυρνούσα
θα ‘μουν απλά ένα παρατηρητής.
Κι αν στο χέρι μου ήταν
ν’ αλλάξω ταπολλά
τίποτα δε θ’ άλλαζα απ΄ τη ζωή μου τελικά.
Γιατί η ζωή με έμαθε
μου δίδαξε πολλά
για να ‘χω τώρα όρεξη
να γράφω για όλα αυτά …

1 σχόλιο:

  1. όλοι θέλουμε να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και να δούμε κάποια από τα λάθη μας ,αυτούς που πληγώσαμε ή μας πλήγωσαν και ο σκοπός αυτής της μηχανής είναι τι άλλο? Να μπορέσουμε να τα διορθώσουμε όλα αυτά .όμως ο αντικειμενικός σκοπός δεν είναι να τα αλλάξουμε και να γίνουν όλα τέλεια ,είναι να αφήσουμε τα γεγονότα και τις καταστάσεις να εξελιχθούν όπως μας τα φέρνει ο χρόνος, γιατί έτσι μαθαίνουμε ,από τα λάθη μας !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή