Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ

-Μου αρέσουν τα γυαλιά σου. Σου πάνε πολύ!


-Μα, αλλάζουν το στιλ μου Άννα. Βέβαια... τα χρειάζομαι όταν διαβάζω.


-Κι όμως Δημήτρη σου δίνουν μία σεμνότητα, μία σοβαρότητα, μία επιβλητικότητα δίχως μυστήριο. Φαίνεσαι πιο προσιτός έτσι. Φαίνεσαι ένα καλό παιδί!

-Μα εσένα σου αρέσω με κολλητό τζιν, αμάνικη φανέλα χωρίς γυαλιά κι αρβυλάκι.

-Όχι μόνο αυτό. Μου αρέσεις και με πουκάμισο ,γραβάτα κι υφασμάτινο παντελόνι. Μου αρέσεις με μακρύ δερμάτινο, και τραγιάσκα ή απλή φόρμα με αθλητικό. Δεν έχεις καταλάβει πως όλα σου πάνε ανάλογα τις διαθέσεις μου.

-Κι όταν οι διαθέσεις σου περιλαμβάνουν τα γυαλιά μου τι να περιμένω;

-Αποπλάνηση σε σημείο που να κοκκινίζεις!


Σόφη Λύσσαρη
copyright 7-11-17
Κατηγορία:ερωτικό


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου