Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Medicine Girl

- Γιατί επέστρεψες medicine girl;

- Αρχικά ήθελα να του υπενθυμίσω πως ήταν πάντα δικός μου κι ήμουν πάντα δική του.Άμα δε το πίστευε, σκασίλα μου. Με ήξερε και τον ήξερα από την καλή και την ανάποδη. Εκείνος είχε τον εγωισμό κι εγώ το πείσμα.

Επιπλέον, δεν υπήρχε περίπτωση λόγο του φορτίου που κουβαλούσε να τον χάσω στην αιωνιότητα επειδή βρισκόμασταν σε αντίπαλα στρατόπεδα. Απέκτησε το φορτίο κατα λάθος; Θα το φρόντιζα εγώ. Δε φοβόμουν.Ήμουν τολμηρή,αποφασισμένη.και άψογα εκπαιδευμένη. Τι να εξηγούσα σε αυτόν; Τα παράλογα; Καλύτερα να κρατούσα συμβολικά δύο γαρύφαλλα και να τραγουδούσα επαναστατικά τραγουδάκια.Ήξερα τι έπρεπε να κάνω. Δε χρειαζόταν να τα ξέρει όλα εκείνος!


Η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να γίνει η αιτία για μία μελλοντική αρνητική εξέλιξη της ανθρωπότητας μέσα στο χρόνο.Ήθελα να βρει πάλι τον εαυτό του, να θυμηθεί ποιος ήταν, ποια ήμουν και να μη φοβάται την πλευρά του φορτίου που έβλεπε ότι κουβαλούσε. Δεν έβλεπε τα πάντα! Ευτυχώς! Τα έβλεπα εγώ όμως και ήξερα τι είχα να αντιμετωπίσω.Ούτε πρόκειται να του πω.

Αυτό που φοβόταν ήταν η πιο συμπαθητική και άκακη πλέον πλευρά του σκοταδιού του.Εκείνος όμως το αγνοούσε, γιατί δεν ήξερε τι προεργασία είχα κάνει.Αυτός το φοβόταν κι εγώ είχα σύμμαχο εκείνο το σκοτάδι. Είχα ζήσει με το σκοτάδι του αρκετά χρόνια κάποτε και υπήρχε οικειότητα.Είχα τον τρόπο να δίνω τροφή και στο σκοτάδι του.Ταυτόχρονα έδινα τροφή και στο φως του.

Τα δύσκολα τα ανέλαβα με το δικό μου τρόπο.Μπορώ να κοιμάμαι ήσυχη πια.Θα δει τη διαφορά με την πάροδο του χρόνου, όχι άμεσα βέβαια. Το φως όταν λάμπει, έχει τον τρόπο να το δείχνει.

- Πανηγύρισες;

- Σήμερα ναι. Τραγούδησα .Βέβαια οι δικοί μου γιόρτασαν τη στιγμή που είδαν να πραγματοποιείται το όνειρο του Θεού! Είναι συγκινητικό να περιμένει ο Δημιουργός το θαύμα από ένα παιδί του.Συνήθως όλα τα θαύματα τα περιμένουμε εμείς από Εκείνον.Στη δική μας περίπτωση, Εκείνος περίμενε το θαύμα!

Σόφη Λύσσαρη
καθηγήτρια δημιουργικής γραφής Brunel University
πνευματικά δικαιώματα 21-11-17
κατηγορία:μεταφυσικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου