Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΞΩΓΗΙΝΗ

Ρωτήσαμε μία εξωγήινη τι θα της λείψει πιο πολύ από τη γη.

"Θα μου λείψουν τα γλυκά και ειδικά η σοκολάτα, το τσιγάρο κι ο καφές!"

 Ρωτήσαμε αν θα της λείψει το σεξ.

"Δεν υπάρχει καλύτερο από το ενεργειακό σεξ. Δεν έχω βέβαια πολλές εμπειρίες,παρά με δύο άντρες."

Συνεχίσαμε τη συνέντευξη.

"Γιατί δε πηγαίνατε με άντρες;''

''Γιατί η κάθε συνουσία αφήνει αποτυπώματα dna και θα αλλοίωνα το dna μου μαζί με το φως μου.Ο ένας άντρας μάλιστα στη γη ήταν εξωγήινος και τον έψαχνα χρόνια. Ήταν ο δικός μου άντρας μέσα στο χρόνο.Με αυτόν το σεξ ήταν απίστευτο, γιατί συνδύαζε το σαρκικό με το ενεργειακό. Μας δόθηκε η ευκαιρία να νιώσουμε αυτή την θεϊκή ένωση, διότι ήμασταν και οι δύο εξωγήινοι αυτή τη φορά στη γη. Σε προηγούμενες ζωές, ήμουν εγώ η γήινη στη ζωή του."

"Η μητρότητα στις εξωγήινες μαζί με γήινο πώς γίνεται;''

" Τα παιδιά μας φυτεύονται στη μήτρα μας. Συνήθως επιλέγουν οι εξωγήινες άντρες γκέι ή παθητικούς σκλάβους για να μη κάνουν σεξ και δανείζονται το σπέρμα τους με τη συμφωνία να τους χαρίσουν ένα παιδί προκειμένου να καλύψουν στην κοινωνία τα σεξουαλικά πιστεύω των αντρών αυτών. Η διαδικασία γίνεται με εξωσωματική γονιμοποίηση ή με ένα χωνί το οποίο τοποθετούν στον κόλπο τους και γίνεται μέσω αυτού η άμεση εκσπερμάτωση την ημερομηνία που θα τους δοθεί. Εγώ το χωνί το βρήκα ως την πιο απλή λύση κι έπιασε το κόλπο! Οι άντρες αυτοί βέβαια αγνοούν πως είναι εξωγήνες οι γυναίκες. Τα παιδιά αυτά γεννιούνται πάντα με καισαρική."

" Η παρθενία σας πώς διακορεύεται;'

'' Με κάποιο αντικείμενο ή δονητή."

"Εξωγήινη σημαίνει άγγελος;''

''Στην περίπτωσή μου, ναι. Κατεβαίνουν όμως κι αρνητικές υπάρξεις."

"Τη γνώση πώς την αποκτήσατε;''

'' Ήταν πάντα μέσα μου. Με διαλογισμό έκανα συνδέσεις με τους δικούς μου. Από το 2013 ήμουν ανεξάρτητη και γνώριζα τι έπρεπε να κάνω. Είχα απευθείας σύνδεση πια. Δε χρειαζόταν να έχω κάποιο GPS κάτω από το δέρμα μου. Αφαιρέθηκε σε αστρικό ταξίδι μου μέσω ονείρου από τους δικούς μου. Έκαναν μια τομή στο αριστερό μου γόνατο, αφαίρεσαν μία μικρή μεταλλική πλάκα κι αμέσως με ψύξη έκλεισαν το τραύμα.''

'' Θα έρθετε πάλι στη γη:''

'' Εγώ όχι. Ούτε ο εξωγήινος άντρας τον οποίο χρόνια προστατεύω.Ήρθα να λύσω ένα σοβαρό ενεργειακό θέμα με αυτό τον άντρα, τον οποίο πάντα ακολουθούσα βέβαια μέσα στο χρόνο.Ήμουν σε αποστολή και διασφάλισα πως θα τον έχω μαζί μου αιώνια μαζί με τους καλούς κι όχι με τους κακούς. Διασφάλισα μια θετική μελλοντική εξέλιξη για την ανθρωπότητα, λόγω κάποιων ενεργειακών σφαλμάτων που έγιναν από εκείνον σε προηγούμενη ζωή του κι ανέλαβα να τα επιλύσω.''

''Όλα αυτά έγιναν από έρωτα, για τον έρωτα, με έρωτα;''

''Φυσικά.''

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Σόφη Λύσσαρη
καθηγήτρια δημιουργικής γραφής Brunel University
κατηγορία:μεταφυσικό/φανταστικό
copyright 13-12-17

1 σχόλιο:

  1. χαχα,Κάποιος μου έστειλε μήνυμα αν όντως πήρα συνέντευξη από εξωγήινη!!!!!!!! Χαίρομαι που το κείμενο ήταν πειστικό. Συγγραφή κάνουμε εδώ βρε παιδιά/Δε βλέπετε ταινίες: Οι σεναριογράφοι έχουν φαντασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή