Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Όρκος

- Τι είναι αυτή η σπηλιά; ρώτησε μαγνητισμένος ο άντρας τη γυναίκα του.
-Αυτό είναι το κρησφύγετό μου. Δεν είναι μακριά από το σπίτι του θείου κι έρχομαι πολλές φορές εδώ. Αγάπη μου είναι το μοναδικό μέρος που μπορείς να κάνεις μπάνιο τη μέρα χωρίς να κοκκινίζει το ευαίσθητο δέρμα σου. Δε χρειάζεται να τρέχουμε τη νύχτα για μπάνιο όσο είμαστε σε αυτό το νησί. Είναι απόμερη και μπορούμε να κάνουμε ό,τι θελουμε εκεί... Βλέπεις εκείνο το παράθυρο στο βράχο;
-Ναι, είναι υπέροχο.
-Πάντα φανταζόμουν πως είναι το παράθυρο με θέα την άλλη όχθη.
-Τι εννοείς;
-Είναι ένα παράθυρο που μας χωρίζει με τον κάτω κόσμο. Νιώθω πως υπάρχει μια πύλη εκεί και μπαινοβγαίνουν ψυχές.
-Μα βλέπω μόνο θάλασσα εκεί μικρή μου.
-Εγώ βλέπω ψυχές από ψηλά να πέφτουν στο νερό για να γεννηθούν στη γη, αλλά δε ξέρω γιατί τα βλέπω όλα αυτά μερικές φορές.
-Σε πιστεύω Θεοδώρα.
-Δε θέλω να με λες έτσι.
-Μα είσαι θείο δώρο για μένα.
-Σου έχω πει πώς μου αρέσει να με λες. Δε θέλω αυτό το όνομα.Το νιώθω ξένο.
-Δε θα εκνευριστώ αγάπη μου.Θα σε πω Αφροδίτη.Για μένα είσαι η πιο όμορφη γυναίκα στη γη.
-Αφροδίτη; μμμ
-Τι;
-Δε ξέρω ένιωσα πολύ οικείο αυτό το όνομα. Τελοσπάντων.Πάμε να σκαρφαλώσουμε το βράχο και να μπούμε στη σπηλιά, να βγάλουμε τα ρούχα μας και να κάνουμε μπάνιο;
-Περίμενε...
-Τι είναι αγάπη μου;
-Θέλω να υποσχεθούμε κάτι ο ένας στον άλλο. Θέλω να μη μας χωρίσει ποτέ ούτε κι ο θάνατος. Το υπόσχεσαι έρωτά μου;
-Άντρα μου,έρωτά μου,το υπόσχομαι. Δε θα μας χωρίσει ποτέ ούτε κι ο θάνατος. Το εννοώ. Σε λατρεύω!!!


Το ζευγάρι αγκαλιάστηκε,κοίταξαν τη σπηλιά κι έδωσαν ένα φιλί πάθους.

Σόφη Λύσσαρη
copyright 22-1-18
κατηγορία:ρομαντικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου